Μαγειρεύοντας το πρώτο μου καλλυντικό: Tονωτική λοσιόν προσώπου


Η καθημερινή φροντίδα ομορφιάς του προσώπου απαιτεί ένα καθαρό δέρμα. Μετά το καθάρισμα ακολουθεί το φρεσκάρισμα ή η τόνωση του δέρματος. Στα καλλυντικά το τόνερ είναι μια λοσιόν με βάση στο νερό. Μπορεί να είναι ένα τσάι (νερό βότανα). Μπορεί επίσης να περιέχει γλυκερίνη και αλκοόλ. Η επιλογή βασίζεται στον τύπο του δέρματος και την ηλικία του δέρματος.

Το δέρμα μου είναι μικτό και αυτό κάνει την περιποίησή του περίπλοκη κατάσταση. Το πρώτο βήμα για να διατηρήσουμε ένα υγιές δέρμα είναι να το κρατήσουμε καθαρό. Μου αρέσει να πλένω το πρόσωπό μου με σαπούνι και να το φρεσκάρω με μια αλκοολούχα τονωτική λοσιόν.

Είμαι βέβαιη ότι πολλοί από εμάς έχουν ήδη δαπανήσει περιουσία για ένα πολύ ωραίο μπουκάλι που περιέχει αλκοόλ και κάτι άλλο (ποιος πραγματικά ξέρει;) 

Ωραία. Στην ηλικία των 20 δεν αισθανόμαστε την ξηρότητα. Καθώς το δέρμα γερνάει νιώθουμε μια ενοχλητική αίσθηση μετά από το τόνερ.


Μια τονωτική λοσιόν μπορεί να είναι ένα ανθόνερο ή ένα μείγμα από ανθόνερα. Η συνταγή που ακολουθώ για να μαγειρέψω το τόνερ μου είναι:
Το αλκοολούχο μέρος είναι ένα βάμμα. Για να φτιάξω ένα βάμμα προσθέτω μερικά βότανα σε αλκοόλ. Το μείγμα πρέπει να παραμείνει περίπου 3 εβδομάδες σε σκοτεινό μέρος. Μετά τις 3 εβδομάδες χρησιμοποιήστε ένα σουρωτήρι για να χωρίσετε τα βότανα, κρατήστε το υγρό μέρος και το βάμμα σας είναι έτοιμο 

Αυτό είναι το πιο εύκολο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να μαγειρέψετε το πρώτο σας καλλυντικό


Περισσότερες συνταγές καλλυντικών (συμπεριλαμβάνεται και η τονωτική λοσιόν) στο Nelis crafty life You Tube




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF