Πως φτιάχνω μαρμελάδα καρπούζι


Κάποιοι φίλοι φύτεψαν καρπούζια στην αυλή τους. Δεν χρησιμοποιούν φυτοφάρμακα. Δεν πίστευαν ότι θα φάνε καρπούζι όμως στα τέλη του Οκτώβρη βρήκαν στον κήπο καρπούζια. Μου έδωσαν ένα. Πρέπει να ομολογήσω ότι είναι το δεύτερο χαριτωμένο μικρό καρπούζι που έχω δει. Πριν πολλά χρόνια (ήμουν περίπου 16) στις διακοπές των Χριστουγέννων ο πατέρας μου πήγε στον κήπο και βρήκε κάτω από άλλα φυτά ένα μικροσκοπικό καρπούζι. Ήταν πραγματικά κωμικό.



Pelargonium graveolens leaves (From my garden. I love its smell)
Αρμπαρόριζα (Από τον κήπο μου. Λατρεύω τη μυρωδιά της)
Η θερμοκρασία κατεβαίνει και δεν έχω διάθεση να φάω παγωμένα φρούτα. Έτσι, αποφάσισα να κάνω μαρμελάδα καρπούζι.
Το καρπούζι από μόνο του δεν θα πήξει ποτέ οπότε έπρεπε να προσθέσω μήλα για να το κάνω μαρμελάδα.
Τα βήματα που ακολούθησα

Καθαρίζω το καρπούζι και τα μήλα και αφαιρώ τα κουκούτσια
Ζυγίζω το καρπούζι (1088gr)
Ζυγίζω το καρπούζι και τα μήλα (1415gr)
(77% καρπούζι and 23% μήλο. Αν θέλετε μπορείτε να αυξήσετε το ποσοστό του μήλου για να επιταχύνετε τη διαδικασία πήξης)

Όλα στο μπλέντερ
Στην κατσαρόλα
Προσθέτω 1415gr ζάχαρη
Ανάβω το μάτι
Μειώνω τη θερμοκρασία στο μισό όταν αρχίσει να βράζει
Το αφήνω να πήξει και ανακατεύω ανά τακτά χρονικά διαστήματα (45min)
Προσθέτω τα φύλλα της αρμπαρόριζας
Προσθέτω το χυμό 2-3 λεμονιών όταν η μαρμελάδα είναι έτοιμη
Κονσερβοποιώ σε ζεστά βάζα (110 βαθμοί κελσίου) σε βάζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Print Friendly and PDF